DSCF7145 (2)

Se hva jeg fant!

DSCF7145 (2)

Her om dagen skinte sola og laget skikkelig påskestemning, så da måtte jeg bare en tur innom hagesenteret. Og se hva jeg fant! Flotte ranunkler som kan pynte opp inne mens jeg venter på at tæla skal gå og jeg kan plante dem ut.

En lilla, en gul og en hvit fikk være med meg hjem. De blir perfekt i “regnbuebedet” sammen med de oransje som foreløbig bare er knoller.

DSCF7152 (2)

En vanlig potte ville blitt for kjedelig til en så flott blomst, så den får kose seg i en gammel emaljepotte.

Nå blomstrer løkplantene, orkidéene og ranunklene om kapp her inne, mens syrinkvistene har fått fine blader og til og med rosene jeg fikk til morsdagen har begynt å sette skudd.

Om ikke våren kommer ute, så er den i full gang inne hos oss!

2 thoughts on “Se hva jeg fant!”

  1. Så härliga ranunkler! Jag får verkligen vårkänslor när jag ser dem! Jag har för första gången köpt ranunkelknölar jag ska plantera, får se om jag får lika fina blommor som de har i affären i sommar… Ha en skön trädgårdsvecka!

Leave a Reply

