Friminutt 02

Fristed

Friminutt 04

Alle hager trenger et fristed. Ett sted for å slappe av og kose seg med alt som er gjort i hagen.

Jeg har alltid drømt om å ha en hammock, og i fjor sommer gikk endelig drømmen i oppfyllelse.

Friminutt 02

Det er kanskje litt tidlig å ta den fram enda, men snøen har faktisk smeltet her på hushjørnet, så det er ikke så lenge igjen.

Her kan vi sitte og gynge i sola helt til ti om kvelden midt på sommeren. Plassen foran huset ligger åpent og deilig til, selv om vi er midt i et boligfelt.

Åh! Nå gleeeder jeg meg til sommeren!

2 thoughts on “Fristed”

  1. Hei🙂 jeg er også på utkikk etter en hammock,og den der ser ut akkurat som jeg ønsker meg ^^, hvor er den kjøpt?🙂

Leave a Reply

