Den samme klasen til høyre 18. juni.

Kjøkkenhagen

20130618_223820

Kjøkkenhagen er på plass. Jeg har endelig fått fylt rikelig med jord i tre doble pallekarmer, og nå spirer og gror det.

Busktomatene jeg sådde i vår har vokst seg store og fine. Nå bærer de til og med frukt. Håper ikke det er altfor lenge før de første tomatene er modne, for nå er jeg utålmodig etter å smake!

20130618_223928

Jordbæra Marius fikk av lille vennen til bursdagen har også klart seg. Til tross for at de ble plantet om hele fire ganger før de fikk en endelig plassering. Ser ut som det skal bli litt bær å kose seg med etterhvert.

Nå skjer det mye her om dagen. Vi har lagt platting foran huset, fått hekk mot naboen og jeg er endelig ferdig med “regnbuebedet”. Tar masse bilder underveis, men å sitte inne foran pc’n blir ikke prioritert for tiden. Så å legge ting inn i hagedagboka, det får jeg gjøre en regnværsdag. Eller til vinteren…

Leave a Reply

